our anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

mom

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 12, 2010

???????????????

em.... tah ar... aku pon xpaham sbnr nye apa yg berlaku td..
selalu sgt bende2 mcm nie berlaku..
nie org kta dlm percintaan byk dugaan nye..
kalu xsabar.. hubungan tu pasti putus ditegah jalan....

but what can i do..
aku manusia biase..
x perfect... kadang2 setan merasuk fikiran aku..
sampai bile lagi akan begini aku sendiri xpasti...
mungkin aku akan terima dengan ati yang terbuka 
kalu sesuatu yg terjadi dekat hubungan kiteorg nie..

bak kata orang..
makin dihalang makinlah bende2 yg xdi ingini berlaku..
yela..kalu ada jodoh ke xd aku hanya terima dengan redha..

pertemuan dan perpisahan adalah adat yang biasa terjadi kat mane2 pon..
cume kita xtau bila n dimane shj kita akan terima semua itu...

No comments: